status mukaBUKU !! (part II)

assalamualaikum .. 
aku xnk intro panjang-2 .. aku nk sambung 'kerepek' aku siang tadi ..
lepas aku wat 'kerepek' 2 .. aku terus share kat fb .. aku dpt 1 komen .. dari 

Scha Elicks :  haha . um ekot org gak . kdang2 updte stts bley kurang kan kebimbangan y ade . kdang2 na shre smtng . ekot pd orgnyew . huhu . tapi kalo sampai dea remove frend dea pon nak bg thu payah tu . pape pon ekot pd orgnye gk huhu

2 laa yg di'kutuk-2' nye entry 'kerepek' aku ni ..
aku setuju dgn die ..
kdg-2 bile kite luahkan 'sesomething' yg buat kite rase down mmg bole lege skit
kan-3 ??
tp bile difikirkan balik ,, mukaBUKU ni kan public ..
bile kite terlalu ber'story-2' sakan kat mukaBUKU 2 ..
lpas 2 ditambah pule dgn kutuk-2 kan dan 'perahan' kate-2 kesat ..
kan xelok ye dakk ??
org pon bole taw msalah kite secare xlangsung ..
pade aku kalau nak berkongsi msalah 2 boleh tapi jgn lahh smpai terover sngat ..
dan memalukn org lain ..
oke kengkawan .. 'kerepek' da siap !!


adios ..
assalamualaikum ... (mungkin ade part III)

No comments:

Post a Comment