Ciebie! Kredyty nie przyjdzie jutro ..

assalamualaikum...(title dlm bahasePOLISH)

korang sihat?? lntak korang la kalau nak sakit.. HUHU..
da lame aku xtekan ini keyboard utk meng'update' ini belog..
xtaw la nape..HEEEE..mestilh sbb aku mls..
tp hari ni aku rajin sbb aku xde keje nk wat..
actually,, lately ni ade satu isu yg sngat-2 la menarik perhatian aku..
isu ;PELAJAR YANG LEMAH  TIDAK DIBENARKAN MENGAMBIL PEPRIKSAAN
takut gak nk gosip-2 pasal topik ni..tp aku bukan nk gosip or 'talking-zero' psl isu ni..HEHE..
au sbg pelajar sekolah dan calon spm 2011 mmg shock hbis bile dngar mcm ni..
(nsib baik lah EN. IBRAHIM OMAR xmcm 2)
menurut kate ckgu aku,,mmg ade 'habuan'(aku xdpt idea perkataan lain yg bole pkai) utk skolah-2 yg terbaik dlm bidang akademik.
tp exam 2 diadekan, bknlah setakat nk tengok prestasi skola..
prestasi student yg jwb exam 2 yg plg penting..
bile dyorg xbg studentjwb exam mmg xptut laa..
baik die xpyh bg student 2 skolah terus..
kalau dyorg xbg student peluang,, mcm mane student nk tunjuk prestasi dyorg..
sepatutnye...........
sebelum exam 2 pakat-2 laa pulun student 2 sruh blajar.. kalau student 2 yg xnk .. xpyh bg die skolah..
habih crite.. HUHU .. memandai je aku ni ...
xde laa.. kan exam 2 utk student.. biarla student tentukan future dyorg sendiri..
kalau mmg student 2 da xnk usehe,, biakan die..
jgn laa sbb student 2 low . mlas . ckgu xbg die jwb exam .. 
da tutup pluang die..
mane taw nasib die baik ,, pass lak exam wlaupun sengal-2 je ..
takut aku isu ni jadi kat skolah aku !! mintak-2 dijauhkan .. 
sebelum aku merepek lagi tah ape-2.. baik aku stop ..

adios ...
assalamualaikum (",)




No comments:

Post a Comment